Veel gestelde vragen
ALGEMEEN
In welke materialen zijn de werken verkrijgbaar?
Bij Artpoint werken we met verschillende materialen. Elk materiaal heeft zijn eigen afwerking en geeft een andere look aan het werk. Wij werken met Dibond, HD Metal en Plexiglas. Meer informatie over deze materialen.
In welke maten zijn de foto's verkrijgbaar?
De foto’s zijn beschikbaar in alle afmetingen, zodat je altijd een afmeting kunt kiezen die past bij jouw wensen.
Kan ik een foto ook in een andere kleur bestellen?
Dit kan zeker! Stuur ons even een mailtje met het product en in welke kleur je dit wilt hebben en we gaan graag voor je aan de slag.
Ik wil het werk liever als drieluik bestellen
We maken je graag blij en dit is dan ook zeker mogelijk. Stuur ons even een mailtje via info@artpoint.nl met het product dat je als drieluik wilt en dan sturen we je een offerte op maat.
GARANTIE & RETOURNEREN
Mijn product is defect, wat moet ik doen?
Is uw product beschadigd geraakt tijdens het vervoer? Dan kun je ons hiervan op de hoogte brengen en zorgen wij voor een passende oplossing. Om de beschadiging te kunnen beoordelen ontvangen we graag één of meerdere foto’s van de beschadiging. Belangrijk hierbij is dat we minstens 1 foto ontvangen waar het volledige product op staat.
Na ontvangst van de foto’s nemen wij je verzoek zo snel mogelijk in behandeling. Je ontvangt meestal binnen enkele dagen maar uiterlijk binnen 14 dagen bericht over verdere verwerking van je verzoek.
Garantie op mijn product
Op alle bestellingen bij Artpoint is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat een consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Mag ik mijn product retourneren?
Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit geldt enkel voor de producten die niet op maat worden gemaakt. Voor producten die we op maat voor je maken komt het herroepingsrecht te vervallen.
Wat is het retouradres?
Retouren mogen gestuurd worden naar:
Artpoint
Edisonweg 17A
3404 LB IJsselstein
onder vermelding van ‘retouren’.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Retourneren is gratis. Meld hiervoor je retour aan en we sturen je een retourlabel toe dat je kunt gebruiken. Natuurlijk staat het je ook vrij om op eigen intitiatief via een andere vervoerder je bestelling te retourneren. De kosten voor het terugsturen zijn dan wel voor eigen rekening.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na het retourneren van een product?
Wij streven ernaar om je retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten uiterlijk binnen 14 dagen nadat het product door ons is ontvangen.
Bewaar altijd het verzendbewijs van je retourzending, wij wachten namelijk met terugbetaling tot het product is ontvangen of er kan worden aangetoond dat het verzonden is.
Kan ik mijn bestelling ruilen voor een ander product?
Wanneer je ervoor kiest om je bestelling te retourneren kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Wij adviseren om deze bestelling direct te bevestigen, zeker wanneer de voorraad gering is. Je bestelling is pas gereserveerd na betaling. We vragen je dus opnieuw vooraf te betalen terwijl we je retour verwerken.