Klantenservice

LEVERING & TRANSPORT

Kost het leveren van mijn bestelling geld?

Voor bestellingen boven de €50,- rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder dit bedrag of voor bestellingen die onder dit bedrag komen door een gedeeltelijke retourzending brengen wij €6.95 verzendkosten in rekening.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor artikelen die op voorraad zijn geldt dat wanneer je op werkdagen voor 15.00 uur besteld de bestelling dezelfde dag nog met de postbode mee gaat. Deze komt dan meestal de volgende dag binnen.

Wanneer een product niet op voorraad is bestellen wij deze natuurlijk direct voor je. We houden je op de hoogte van de levertijd. Over het algemeen geldt dat producten die niet op voorraad zijn binnen 1 tot 10 werkdagen verzonden kunnen worden.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Bestellingen van Artpoint worden verzonden met onze eigen vervoerder. Wanneer je bij ons besteld ontvang je een track and trace code op het moment dat de bestelling ons magazijn verlaat. Met deze code kun je precies zien waar je pakket zich bevindt en wanneer het bezorgd wordt.

BETAALINFORMATIE

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij het plaatsen van een bestelling kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden: iDEAL, creditcard en Klarna. We handelen jouw bestelling af met behulp van het betalingssysteem Mollie. Bij achteraf betalen gebruiken we hiervoor Klarna.

iDEAL

met iDEAL betaal je via je eigen telebankiersysteem. Je rekent af in je vertrouwde betaalomgeving bij je eigen bank.

Creditcard

Ons betalingssysteem Mollie zorgt voor een beveiligde omgeving waar jouw betaling met creditcard veilig wordt afgehandeld. We accepteren Mastercard en Visa.

Klarna

Via Klarna kunnen klanten achteraf betalen voor hun bestelling. Na het plaatsen van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om te betalen. Bij vragen over een betaling of het niet goedkeuren van een bestelling kun je contact opnemen met Klarna zelf via 020-8082852 of je vraag stellen via de chat op www.klarna.nl/klantenservice. Klarna is elke werkdag bereikbaar tussen 8.00 en 17.00.

Hoe bereik ik de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via de telefoon of mail. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 8.00 tot 17.00.

Telefoon: 088 1200 110

Mail: info@artpoint.nl

GARANTIE & RETOURNEREN

Mijn product is defect, wat moet ik doen?

Is uw product beschadigd geraakt tijdens het vervoer? Dan kun je ons hiervan op de hoogte brengen en zorgen wij voor een passende oplossing. Om de beschadiging te kunnen beoordelen ontvangen we graag één of meerdere foto’s van de beschadiging. Belangrijk hierbij is dat we minstens 1 foto ontvangen waar het volledige product op staat.

Na ontvangst van de foto’s nemen wij je verzoek zo snel mogelijk in behandeling. Je ontvangt meestal binnen enkele dagen maar uiterlijk binnen 14 dagen bericht over verdere verwerking van je verzoek.

Heb ik garantie op mijn product?

Op alle bestellingen bij Artpoint is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat een consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit geldt enkel voor de producten die niet op maat worden gemaakt. Voor producten die we op maat voor je maken komt het herroepingsrecht te vervallen.

Wat is het retouradres?

Retouren mogen gestuurd worden naar:

Artpoint
Edisonweg 17A
3404 LB IJsselstein

onder vermelding van ‘retouren’.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Retourneren is gratis. Meld hiervoor je retour aan en we sturen je een retourlabel toe dat je kunt gebruiken. Natuurlijk staat het je ook vrij om op eigen intitiatief via een andere vervoerder je bestelling te retourneren. De kosten voor het terugsturen zijn dan wel voor eigen rekening.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na het retourneren van een product?

Wij streven ernaar om je retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten uiterlijk binnen 14 dagen nadat het product door ons is ontvangen.

Bewaar altijd het verzendbewijs van je retourzending, wij wachten namelijk met terugbetaling tot het product is ontvangen of er kan worden aangetoond dat het verzonden is.

Kan ik mijn bestelling ruilen voor een ander product?

Wanneer je ervoor kiest om je bestelling te retourneren kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Wij adviseren om deze bestelling direct te bevestigen, zeker wanneer de voorraad gering is. Je bestelling is pas gereserveerd na betaling. We vragen je dus opnieuw vooraf te betalen terwijl we je retour verwerken.

TIPS, FEEDBACK EN KLACHTEN

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

We vinden het heel vervelend dat je een klacht hebt. Helaas komt het wel eens voor dat er iets mis gaat, bijvoorbeeld dat je bestelling beschadigd wordt tijdens transport. Natuurlijk gaan we dit voor je oplossen. Stuur ons een mailtje via info@artpoint.nl of bel naar 0881200110.

We sturen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Ik wil feedback doorgeven

Zie je een foutje op onze website of heb je een verbetering waar we echt even naar moeten kijken? Dat horen we heel graag. Feedback mag naar info@artpoint.nl.